وشـــــــوشـــــــه

صابر صبرنى.. أوعى تحيرنى شارد صحينى نسينى شرودى تسبقنى وعودى من اول لمسه

Saturday, December 9, 2006

انا جييت متأخر


انا عمرى محلمت بحاجه او اتمنيت حاجه ده مش فشل ولا عدم طموح لا والله دى قناعه منى بالنصيب بس تقريبا طلعت قناعه زياده عن الازم ده تفسيرى انا لكن فى ناس تانيه فسرتها غير كده فسرتها انها سلبيه ممكن كل واحد حر فى رأيه.
انا كان على كتفى حمل كبير جدا انا قدرته بجبل وغيرى قدره بالسعاده وحلاوه الدنيا بس انا كنت بحلم انى اغمض عينى وافتحها ملقيش جبل الهم ده او السعاده مش فارقه معايا والله المهم عندى انى ملقهوش ولما كنت بنام واصحى وامشى واعد واتكلم واسكت الا لما الاقى نفسى بفكر فيها.... لقتها بضيع منى واحده واحده ولسان حالها بيقول يا تلحقنى يا متلحقنيش من غير متتكلم بس انا كنت حاسس بس مش عارف اعمل ايه لانى زى مقلتلكم انا كان على كتفى جبل او على رقبتى طوق عمال يخنقنى يوم ورا التانى ولما جاتلى الصحوه او الانتفاضه تقريبا جت متأخره
ولما جريت ااقلها لقتها بتقولى انا جيت متأخر ليه انا جيت متأخر ده لانه نصيب ولا ................

1 Comments:

  • At December 11, 2006 at 12:57 AM , Blogger hatem said...

    معلش ولله ياابنى ملحقتش اكتبك حاجه اصلى جيت متاخر هوة اليعاد كان الساعه كام نيا هاهاهاهاا

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
جميع الحقوق محفوظه لدار وشوشه للنشر ممنوع السرقه يا حراميه