وشـــــــوشـــــــه

صابر صبرنى.. أوعى تحيرنى شارد صحينى نسينى شرودى تسبقنى وعودى من اول لمسه

Sunday, December 10, 2006

سؤال

جت واحده صاحبتى بتقولى انت بتحب الحياه لقتنى من غير تفكير قلتلها طبعا بحب الحياه مش عارف انا قلت كده ليه مش عارف كمان انا اتسرعت ولا ايه المهم وانا بفكر لقتها بتقولى طيب بتحب الحياه ليه المهم انا رديت رد طبيعى جدا قلتلها انا بحب الحياه عشان بتفرحنى اكتشفت انى انا مبحبش الحياه لا انا بحب بعض الوقت فى الحياه الوقت الى بكون فيه فرحان فيبقى السؤال انت امتى بتكون فرحان قلتلها بكون فرحان لما بعد على القهوه مع اصحابى واشرب القهوه بتاعتى واشم ريحه الشيشه التفاح.. بكون فرحان لما بشوفها حتى لو هى مشفتنيش.. بكون فرحان وانا بقرأ كتاب عاجبنى.. بكون فرحان لما بعد لوحدى اتأمل الناس بتعمل ايه فى حياتها من غير محد يلاحظ انك مراقبه بكون فرحان وانا واقف على النيل الساعه 6 صباحا واشم ريحه الهوا الساقع.. عشان كده انا بحب الحياه ..

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
جميع الحقوق محفوظه لدار وشوشه للنشر ممنوع السرقه يا حراميه