وشـــــــوشـــــــه

صابر صبرنى.. أوعى تحيرنى شارد صحينى نسينى شرودى تسبقنى وعودى من اول لمسه

Tuesday, December 26, 2006

كنت نايم بحلم انى بفكر فيكى فجأه سيطرت على نفسى وعلى مدركاتى وقمت من النوم واعدت افكر فيكى مش عارف ليه انا قمت من النوم مع انى الحلم بيكون اجمل لانك بتكونى موجوده فيه وكمان بكون اجرأ غير لما بكون صاحى
اعدت افكر فيكى وافكر ازاى يا حبيبتى واد ايه انتى غيرتينى انتى منحتينى حاجات كتير اوى اعدت افكر واقول معقول كل ده معقوله هو ده الى صاحانى كل ده انتى ادتهونى وانا مش عارف
انا طول عمرى بعتبر نفسى طماع فى الحب لدرجه الامتلاك لكن معقوله انا حسيت بكل الى منحتهونى انتى منحتينى معنى لحياتى والامل لبكره وانهارده والايمان اد ايه انتى خلتينى كل يوم استنى الصلاه عشان الدعاء عشان خاطرك انتى اعدت افكر لقيتك ببساطه ادتينى الحياه الى مكنتش حاسس بمعنى ليها
قبلك كنت عامل زى واحد واخد دور فى روايه كبيره بيطلع على المسرح يأديه ومش عارف بقيت الروايه بتتكلم عن ايه ومش عارف دوره ده مهم ولا لأ ممكن يستغنوا عنه ولا لأ
انا بصيت لنفسى وقلتلها طيب انتى ادتيها ايه اديتك دموع وندم وحيره وصمت رهيب اعدت افكر حسيت اد ايه انا صغير اوى وانا جنبك لقيت نفسى ببعد بعيد عنك وعن كل حاجه حلوه انتى ادتهانى عمال ببعد عن كل حلم حلمته معاكى او حتى حلمته ليه وليكى وانا واقف بعيد مش هاممنى الاحلام بتتسرق منى وانا واقف بتفرج عليها حلم ورا حلم بيقعوا زى ورق الشجر فى الخريف بس الخريف ده طول اوى وبرده عمر ورق الشجره طول اوى انا مش عارف امتى الخريف ده ينتهى هو ممكن يخلص ويجى ربيع جديد انا بحلم بيه ومستنيه ويا ترى هلاقيكى فيه ولا

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
جميع الحقوق محفوظه لدار وشوشه للنشر ممنوع السرقه يا حراميه