وشـــــــوشـــــــه

صابر صبرنى.. أوعى تحيرنى شارد صحينى نسينى شرودى تسبقنى وعودى من اول لمسه

Monday, December 11, 2006

حلم جوه حلم


تعرفى امبارح يا حبيبتى كنت نايم بحلم حلمت وانا نايم انى بحلم بيكى يعنى حلم جوه حلم حلمت انى اعد بتكلم معاكى من غير خوف من غير منراقب حد ولا حد يراقبنا من غير منخاف من نهايه الكلام زى كل مره زعل وديق وحزن اعدين بنتكلم وانا فى اسعد اوقات حياتى بتكلم معاكى وانتى اعده بتفتحيلى قلبك وبتصارحينى اد ايه حبك ليه اد ايه انا كنت متخيل انتى بتحبينى اد ايه بس عمرى متصورت انك بتحبينى كل الحب ده ولقيت التليفون بيصحينى قمت من النوم جوه الحلم برده لقيت نفسى كنت بحلم زعلت اوى اوى انى كنت بحلم شفت نفسى جوه الحلم انى مخنوق ومدايق بس فى النهايه كنت مبسوط انى حلمت بيكى واعدنا مع بعض واتصارحنا شفتى انا اد ايه قنوع حتى وانا فى الحلم انا نفسى يكون كل ده حلم واصحى من النوم .....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
جميع الحقوق محفوظه لدار وشوشه للنشر ممنوع السرقه يا حراميه